Plejádok tanításai

"A tudatos lény szabad lény, kinek joga van szabad döntéseket hozni, és senkinek sincs joga őt ebben korlátozni és uralni... ...Minden természeti létező szent és sérthetetlen, függetlenül attól, hogy egyéni szinten mennyire szolgálja a magasabb ÉN szükségleteit."

2013. február 24., vasárnap

Az út a Boldogsághoz!

Kedves Olvasóim!

Találtam egy nagyon jó videót arról, hogyan élhetünk úgy, hogy az életünk teljes és boldog legyen, mit tehetünk ezért... és mindez olyan nyelven, hogy egy gyermek számára is érthető legyen! Nézzétek meg! Külön ajánlom sok Szeretettel azok figyelmébe, akik a többi ehhez hasonló anyagot nem igen tudták magukévá tenni, nem értették, vagy nem ismertek saját helyzeteikre!
Lássatok, drága Barátaim és cselekedjetek!
Namasté!



A filmet a Szcientológia film készítette, további információk ITT.

2 megjegyzés:

  1. Vannak részek, amik tetszenek, de vannak, amik furák kicsit. Az viszont itt nem látszik, hogy a filmet a scientológiafilm készitette. Szerintem ez lényeges szempont, ha valaki hallott már a scientológiáról.
    Jedi

    VálaszTörlés
  2. Kedves névtelen Barátom!

    Igazad van, utána járok a dolognak és kiteszem... lényeges!
    Másrészt én szerintem is vannak benne furcsa, néha ellentmondásos dolgok, de ettől függetlenül úgy gondolom, hogy jól jöhet sok olyan embernek, aki még csak most indul el a nagy úton az Önismeret és a Megvilágosodás felé!
    Namaste!

    VálaszTörlés